loading...
مرکز فرهنگی ساقی
ولایت فقیه

حامد بازدید : 1308 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (0)

 مراسمات وفات ام البنین(س) سال 93 - تمام مداحان

حاج سید حسین سیب سرخی

گوشه ی خرابه میگه الامان - روضه - حاج سید حسین سیب سرخی

کبوتر مدینه پر نداره - زمینه - حاج سید حسین سیب سرخی

دلم شکسته میدونم شکسته - شور - حاج سید حسین سیب سرخی

همیشه یه رسمه دم آخر - شور- حاج سید حسین سیب سرخی

 وسط روضه ی تو قد کشیدم - شور- حاج سید حسین سیب سرخی

یا حسین غریب مادر - شور- حاج سید حسین سیب سرخی

کربلا با دلامون چیکار کردی - سنگین- حاج سید حسین سیب سرخی

برادر جان سرت کو - واحد- حاج سید حسین سیب سرخی

تو دلم دوباره غوغا شده - شور- حاج سید حسین سیب سرخی

من اونم که پای تو جونشو میده - شور- حاج سید حسین سیب سرخی

هوا هوای کربلا - شور- حاج سید حسین سیب سرخی

آقای جهان است - شور- حاج سید حسین سیب سرخی

شعر خوانی- حاج سید حسین سیب سرخی

 مراسمات وفات ام البنین(س) سال 93 - تمام مداحان

حاج محمدرضا بذری

روضه - حاج محمدرضا بذری

پر از صبر و یقین بودم - زمینه - حاج محمدرضا بذری

خداروشکر که نوکر دولت ارباب شدم - شور  - حاج محمدرضا بذری

مراسمات وفات ام البنین(س) سال 93 - تمام مداحان

حاج محمود کریمی

حاج محمود کریمی-دردو ما به تو ای مریم چهار مسیح (روضه) - حاج محمود کریمی

حاج محمود کریمی-روضه حضرت ام البنین (س)- حاج محمود کریمی

حاج محمود کریمی-باز برای مشک تو عباس (زمینه)- حاج محمود کریمی

حاج محمود کریمی-چهار فرزند تو در صحرای سرخ کربلا (شور)- حاج محمود کریمی

حاج محمود کریمی-قدم اگر خمید فدای سر حسین (واحد)- حاج محمود کریمی

حاج محمود کریمی-من فدایی سر موی امیرالمومنینم (واحد)- حاج محمود کریمی

حاج محمود کریمی-چه کنم حرف دل یاد نداد (شور)- حاج محمود کریمی

حاج محمود کریمی-زور بازوی علی باب الحوائج (شور)- حاج محمود کریمی

حاج محمود کریمی-من رعیت بودم و سلطان عالم با عنایت (مناجات)- حاج محمود کریمی  

مراسمات وفات ام البنین(س) سال 93 - تمام مداحان

کربلایی جواد مقدم

کربلایی جواد مقدم-حرمت زیباست کربلا غوغاست (شور) کربلایی جواد مقدم

کربلایی جواد مقدم-عاقل ها واسه ما دعا نکنید (شور)کربلایی جواد مقدم

کربلایی جواد مقدم-یه سلام سلامتی میاره (واحد)کربلایی جواد مقدم

کربلایی جواد مقدم-وقتی به یاد و نام شما آب میخوریم (شعرخوانی)کربلایی جواد مقدم

کربلایی جواد مقدم-مس دلمو آقا امشب تا صبح طلا کن (شور)کربلایی جواد مقدم 

مراسمات وفات ام البنین(س) سال 93 - تمام مداحان 

حاج عباس طهماسب پور

آجرک الله آجرک الله مولا - زمینه - حاج عباس طهماسب پور

ما نوکر شماییم و نوکر - شور- حاج عباس طهماسب پور

منو ابر بهاری کن - شور- حاج عباس طهماسب پور

محمل رسیدهع به منزل - سنگین- حاج عباس طهماسب پور

پر بزنیم تا آسمون - واحد- حاج عباس طهماسب پور

یارم یارم از صمیم قلبم دودست دارم - شور- حاج عباس طهماسب پور

کربلای تو ارباب برده دین و دلم رو - شور- حاج عباس طهماسب پور

ذکر جنونم حسینه - شور- حاج عباس طهماسب پور

یاحسین غریب مادر - شور- حاج عباس طهماسب پور

دارو ندارم دست مادرمه - شور- حاج عباس طهماسب پور

دلگیر بود طعنه مارو - مناجات- حاج عباس طهماسب پور

مراسمات وفات ام البنین(س) سال 93 - تمام مداحان

حاج سعید حدادیان

روضه - حاج سعید حدادیان

زمینه -  کربلایی محمد حسین حدادیان

شور - کربلایی محمدحسین حدادیان 

واحد - کربلایی محمدحسین حدادیان 

شور - کربلایی محمدحسین حدادیان 

شور - کربلایی محمدحسین حدادیان 

 روضه - کربلایی محمدحسین حدادیان 

 مراسمات وفات ام البنین(س) سال 93 - تمام مداحان

کربلایی مهدی رعنایی

روضه- کربلایی مهدی رعنایی

شد افتخارم به دنیا - زمینه- کربلایی مهدی رعنایی

قتیل العبره ، عزیز الزهره - شور- کربلایی مهدی رعنایی

به هوای تو سر به هوا شدمو - شور- کربلایی مهدی رعنایی

باز امشب به سرم حال و هوای عشقها - شور- کربلایی مهدی رعنایی

یازینب که میگم تو روضه طوفان میشه - شور- کربلایی مهدی رعنایی

ام البنینم وقف عزای امیرالمومنینم - واحد - کربلایی مهدی رعنایی

ای بانوی آفتاب - واحد- کربلایی مهدی رعنایی

مرد دلاور عباس - واحد- کربلایی مهدی رعنایی

بر عالم پدری گلبانگ سحر با - واحد - کربلایی مهدی رعنایی

اشکای روضه تو قیمت داره - شور- کربلایی مهدی رعنایی

ذکر تعجیل فرج ابی عبد الله - شور- کربلایی مهدی رعنایی

یادم نمیره صدا تازیونه رو یادم نمیره - شور روضه ای- کربلایی مهدی رعنایی

من یار حیدر تو شهر مدینم-زمینه (زیبا)- کربلایی مهدی رعنایی

ذکر تعجیل فرج ابی عبدالله-شور- کربلایی مهدی رعنایی

میرود تا آسمانها آه آتشینم-واحد (محمد معتمدی)

واحد عربی قسمت اول (محمد فصولی)

واحد عربی قسمت دوم (محمد فصولی و محمد معتمدی)

من مستم میخونم عاشق و مجنونم-شور (مهدی رعنایی و محمد معتمدی) (زیبا)

دلبر دلم عشق تو حک شد سر در دلم-شور- کربلایی مهدی رعنایی

ذکر جنونم حسینه-شور- کربلایی مهدی رعنایی

اشکای روضه تو قیمت داره-شور (زیبا)- کربلایی مهدی رعنایی

باز امشب تو سرم حال و هوای عشقه-شور (زیبا)- کربلایی مهدی رعنایی

بضعه منی میخونم از ته دل-لطمه زنی و سینه زنی- کربلایی مهدی رعنایی

تابوت مادرمون داره از خونه میره-شور و لطمه زنی آخر- کربلایی مهدی رعنایی 

مراسمات وفات ام البنین(س) سال 93 - تمام مداحان

حاج سید مهدی میرداماد 

مراسمات وفات ام البنین(س) سال 93 - تمام مداحان

کربلایی کاظم اکبری

|شور| افتادم به دامت - کربلایی کاظم اکبری

|شور| مادرمی داری تو هوامو- کربلایی کاظم اکبری

|سنگین| ام البنین دلت حزینه- کربلایی کاظم اکبری

|واحد| آقام از غیر تو بیزارم «کربلایی کاظم حسینی»- کربلایی کاظم اکبری

|واحد| بر عالم پدری- کربلایی کاظم اکبری

|واحد| اربابم باز سلام- کربلایی کاظم اکبری

|شور| قتیل العبره- کربلایی کاظم اکبری

|شور| ولم نکن، من بی تو بیمارم حسین- کربلایی کاظم اکبری

|شور| به همین روضه قسم میخوامت- کربلایی کاظم اکبری

|شور پایانی| اگه شادیت با غمه- کربلایی کاظم اکبری

   مراسمات وفات ام البنین(س) سال 93 - تمام مداحان

حاج مهدی اکبری و کربلایی امیر سلیمانی پور 

روضه حضرت زهرا(س) - کربلایی امیر سلیمانی پور

روضه ام البنین (س) - حاج مهدی اکبری

باورش سخته که رفته آب از مشکت - زمینه -   کربلایی امیر سلیمانی پور

بانوی با جلال و بی حرمی تو همیشه سایه بر سرمی - شور - حاج مهدی اکبری

ولم نکن من بی تو بیمارم حسین - شور - حاج مهدی اکبری

منو دل و دلبریمو دیدی شور حیدریمو - شور - حاج مهدی اکبری

میگن دل سنگه ولی عاشق شدم با دل سنگ - شور - حاج مهدی اکبری

ام البنین امون ز دست غصه ها - سنگین - حاج مهدی اکبری

حق رو سینه من یا حیدر نوشته - واحد - کربلایی امیر سلیمانی پور

تو نبودی من زمین میخوردم - شور - حاج مهدی اکبری

رهام نکن برو خودت بگو کجا برم - شور - حاج مهدی اکبری

 مراسمات وفات ام البنین(س) سال 93 - تمام مداحان

کربلایی حمید علیمی 

 حمید علیمی و سیدرضا تحویلدار-روضه حضرت ام البنین (س)

کربلایی حمید علیمی-خورشید امیدم پس بزن ابرا رو (زمینه)

 

کربلایی حمید علیمی-در این دل شکسته غیر از شرر ندارم (واحد)

 

کربلایی حمید علیمی-ذکر تعجیل فرج ابی عبدالله (شور)

 

کربلایی حمید علیمی-تو منو می شناسی آقا (شور)

  مراسمات وفات ام البنین(س) سال 93 - تمام مداحان

حاج سید مجید بنی فاطمه

حاج سید مجید بنی فاطمه_ خودم کنیز تو ام بچه هام نوکر تو...(روضه)

حاج سید مجید بنی فاطمه_ چهارتا پسرم جلوه های من هستند...(روضه)

حاج سید مجید بنی فاطمه_ خبر دارم روضه کربلا رو...(زمینه)

حاج سید مجید بنی فاطمه_ العطش کودکان...(شور)

حاج سید مجید بنی فاطمه_ ای مدینه گریه کن بر حال من...(واحد)

کربلایی مهدی سعیدی_چقدر مونده چشمم به راه...(واحد)

حاج ابراهیم رحیمی_ام البنین مدد...(واحد)

حاج ابراهیم رحیمی_روضه کلاس درسمو...(واحد)

حاج سیدمجید بنی فاطمه_ظهر عاشورا حرم...(واحد)

حاج سیدمجید بنی فاطمه_با نگاهت دلم رو بردی...(شور)

حاج سیدمجید بنی فاطمه_اسمتو نگیر از...(شور)

حاج ابراهیم رحیمی_چی میشه تیر محبت...(شور)

 مراسمات وفات ام البنین(س) سال 93 - تمام مداحان

کربلایی مجید رضانژاد

   

کربلایی مجید رضانژاد : تک " ای دله زارم دله زارم "

 

کربلایی مجید رضانژاد : شور 1 " مادر مادر ، جوونی مادر ، قدت کمونی کاشکی بمونی مادر" بسیار زیبا

 

 کربلایی مجید رضانژاد : شور 2 " کلنا عباسک یا زینب س" 

 

 کربلایی مجید رضانژاد : واحد 1 " آه دلم میخواد بمیرم " 

 

 کربلایی مجید رضانژاد : واحد 2 " ام ابیها یا زهرا س "

 

 کربلایی مجید رضانژاد : واحد 3 " کاشف کرب تویی ...  "

 

 کربلایی مجید رضانژاد : شور 3 " بذار مشتی بگم ، عشقه تو دارم ، فداییات همه ایل و تبارم ..   "

 

کربلایی مجید رضانژاد : شور 4 " شهریارا  شهریارا  دله من مبتلاته ...  "

 

کربلایی مجید رضانژاد : شور 5 " دیوانه ی ذکر حسین و قمرم ...   "

 

مراسمات وفات ام البنین(س) سال 93 - تمام مداحان

 

حاج عبدالرضا هلالی

 

 ای به سپر عاطفه بی قرین (روضه)

ابالفضل مهر عشقه (زمینه) 

 سفره ی ام البنین تو خونمون (شور)

کاشف الکرب تویی (واحد سنگین)

من را دوباره راهی تا قبر او کنید (واحد)

 تو که می دونی نوکرت آقا (شور)

 علوی می میرم مرتضوی می میرم (شور)

پسرت رفت تشنه تا دریا (شور)

علم و دست ز پیکر قلمت (مناجات)

 مراسمات وفات ام البنین(س) سال 93 - تمام مداحان

حاج مهدی مختاری

روضه حضرت ام البنین (س) - حاج مهدی مختاری

 یا ثارالله وابن ثاره (زمینه)حاج مهدی مختاری

میخوام امروز با پای دلم (شور)حاج مهدی مختاری

 پیرمردی وسط روضه ما (شور)حاج مهدی مختاری

بدون ماه قدم می زنم (سنگین)حاج مهدی مختاری

خدا برکت بده سایه پرچمتو (واحد)حاج مهدی مختاری

دل من عاشق می مونه (شور)حاج مهدی مختاری

من تا ابد عاشق یارم (شور)حاج مهدی مختاری

زد به سرم باز هوای (شور)حاج مهدی مختاری

شکر حق که تمام فکرم (شور)حاج مهدی مختاری

 دلم شبیه سنگو دل تو (شعر خوانی)حاج مهدی مختاری

صفایم صفایم صفای علی (مدح)حاج مهدی مختاری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
مداح مورد علاقه شما ؟
سخنران مورد علاقه شما؟
نوای سایت

 

 

آرشیو دهه اول محرم 95













آمار سایت
  • کل مطالب : 1141
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 3,606
  • بازدید سال : 19,506
  • بازدید کلی : 1,216,865