loading...
مرکز فرهنگی ساقی
ولایت فقیه

حامد بازدید : 231 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

شب 19 و 21 و 23 رمضان 94 - حاج عباس طهماسب پور

شب 19 رمضان

صاحب خونه گدا اومده(مناجات)-حاج عباس طهماسب پور

بابا ببین من مظطرو قربت این دختر(زمینه)-حاج عباس طهماسب پور

ای ساقی کوثر علی حیدر(شور)-حاج عباس طهماسب پور

ای وای من زد این دل شیدای من(سنگین)-حاج عباس طهماسب پور

خواب شبم ذکر لبم تاب وتبم یاعلی(واحد)-حاج عباس طهماسب پور

یا قاهرالعدو(شعرخوانی)-حاج عباس طهماسب پور

اگه حتی گرفتارم اگه تا گنه کارم(شور)-حاج عباس طهماسب پور

زنازنگاهت دلم شد اسیر(شور)-حاج عباس طهماسب پور

آقای من حسین دین و دنیای من حسین(شور)-حاج عباس طهماسب پور

شب 21 رمضان

دلم میگیره گاهی ناخود آگاه(روضه)-حاج عباس طهماسب پور

علی شاه شدم نوکر(زمینه)-حاج عباس طهماسب پور

ای دین و ای دنیای من(واحد)-حاج عباس طهماسب پور

نسبت سر به بدن نسبت حیدر و من(واحد)-حاج عباس طهماسب پور

علی حبه جنه(نغمه)-حاج عباس طهماسب پور

من کلیمم چون لبم غرق تکلم با علی است(شور)-حاج عباس طهماسب پور

علی یارمه کس و کارمه(شور)-حاج عباس طهماسب پور

منم گدای حضرت ارباب(شور)-حاج عباس طهماسب پور

شب 23 رمضان

پشت در با شتاب می آیند(روضه)-حاج عباس طهماسب پور

از وقتی بی توام روی لبم لبخند نیست(روضه)-حاج عباس طهماسب پور

آهسته آهسته ز روی خاک(زمینه)-حاج عباس طهماسب پور

اگه خدا مدد کنه(واحد)-حاج عباس طهماسب پور

شور و شعف راه و هدف شاه نجف(واحد)-حاج عباس طهماسب پور

ای کعبه دلها علی مولا(شور)-حاج عباس طهماسب پور

شاه مردان علی جان(شور)-حاج عباس طهماسب پور

از گهواره تا گور من دربست خودته (شور)-حاج عباس طهماسب پور

تویی قرارم دارو ندارم(شور)-حاج عباس طهماسب پور

با هنر دست علی(شور)-حاج عباس طهماسب پور

هرکسی با علی خدا دارد(شعرخوانی)-حاج عباس طهماسب پور

ذاکرین 313

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
مداح مورد علاقه شما ؟
سخنران مورد علاقه شما؟
نوای سایت

 

 

آرشیو دهه اول محرم 95













آمار سایت
  • کل مطالب : 1141
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 3,569
  • بازدید سال : 19,469
  • بازدید کلی : 1,216,828